why?

God morgon god morgon!
Skönt att sova ut! Fast hur länge jag än sover så är jag trött när jag vaknar. Men efter ca 30 min så är jag pigg :). Tar ett tag att vakna bara, är lite segstartad :P haha.

Vet inte vad som händer i dag faktiskt. Borde plugga men känns ju ovärt nu när jag ändå inte kan få ett betyg? Varför har jag då förstört hela min sommar med att plugga om jag ändå inte kna få något betyg? Gaaa förvirrad!

Neee nu skiter jag i det här och taggar Australien i stället!

Hejdå!


Se, varför har jag har redan börjat plugga på min whiteboardtavla. ??????

Postat av: Anna WP

Varför kan du inte få betyg?

2011-09-12 @ 16:50:36
Postat av: Annica Kvick

Jag har ingen aning faktiskt. Är väldigt förvirrad och irriterad på dem som sköter det hela just nu!

2011-09-13 @ 00:22:28

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback