Nu gäller det!

Hejsan hejsan!

Scuba diving var awesome!!
Såg en massa färgglada fiskar och koraller. Så sjukt vackert. Och så såg vi hajar och andra stora fiskar! Vattnet var så blått och kristallklart :) underbart! Såg Nemo och Doris också, såklart :) haha

Men trycket under ytan var så sjukt starkt. När jag kom upp på land igen så kändes det som att mitt huvud skulle explodera. Det var en sådan fruktansvär smärta från tryckskillnaden. Men det var de värt. haha :) så coolt att andas under ytan :)
Det får ni allt ta att pröva på, att dyka vid det stpra barriär revet, inte illa ;) hehe

Men men.... I övermorgon (lördag 14 Januari) åker vi till Papua Nya Guinea på outreach i 7 veckor. Hur galet är inte det!!! Så jag kommer inte kunna höra av mig under hela denna tiden, bara så ni vet.

Men jag kommer ha det sjukt bra där, det är en sak som är säkert. och jag kommer få vara mad om så sjukt mycket och det kommer vara livsförvandlande. Inte bara för mig men också för de människorna vi möter där. Så spännande vad Gud kommer att göra :)

Ni får vänta tills jag kommer tillbaka med att höra alla mina historier! hehe ;)

Och BTW gissa vad jag gjorde i går????
Jag bokade en flygbiljett till New Zeeland!!!!! Så efter skolan är slut här så sticker jag till NZ i 3 veckor. Hur kul är inte det? Jag skall se alla mäktiga platser, typ där de spelade in sagan om ringen och sådant, haha nej jag vet inte. Men coolt kommer det bli. Nu hoppas jag bara på att jag får någon med mig. För än så länge så skall jag åka själv. Men jag skall ju stanna hos mina kusiner och min farbror, så det är lugnt. Dock inte hela tiden, men ändå. Är så taggad på att få se vackra New Zeeland!!!! Gaaaaah! haha :). Så nu kommer jag komma hem en månad senare än planerat (vilket mamma inte är så glad för) :). Men jag kommer hem lagom till min 20 års-dag!!! (är jag redan så gammal) Wiiieee!!

Men ni får ha det så bra hemma i Sverige. Jag saknar er alla sjukt mycket! Men jag har det superduper bra här också (är faktiskt rädd för att åka hem och lämna allt detta) ! Bara så ni vet ;)

7 veckor kommer gå sååå fort!!!

Rätt som det är är jag i NZ och rätt som det är är jag hemma i Sverige igen och undrar vad jag skall göra med mitt liv. haha ^^

Nej nu skall jag sluta babbla och gå och packa!

Om ni vill följa hur det går för mig i Papua Nya Guinea så kommer mitt team att försöka uppdatera en facebook sida en gång i vekcan. Men jag tror knappast det kommer bli så ofta. Men ni kan ju alltid hålla utkik där om ni vill. Jag är i Central teamet! Jag tror detta är adressen till facebook sidan där vi kommer uppdatera. Men jag är inte säker. Men ni kan ju alltid kika ;)
http://www.facebook.com/YWAMTownsville?ref=ts

Ha det superduper bra nu alla!!!
Kommer sakna er!!

Kraaaam!!!








det var så mycket mer färgglatt i verkligheten!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback