Kändis i Australien?



Bara för att jag är med i Australiens nyhetstidning!
Stabel on the strand är ett julprogramm som vi har hand om här. Vi har byggt upp gamla Betlehem.
Det är en massa tält med olika aktiviteter i. Och borgar och massa häftiga saker. Ser precis ut som det gjorde förr i tiden. Och alla är klädda som de var förr i tiden. Så coolt.
Jag jobbar mest på teatern och visar folket till sina platser och släpper ut och in dem. :P haha.
Första dagen kom det en fotograf och tog en bild på mig, Tee och Rebecca. Han frågade efter våra namn (han stavade mitt namn fel) och sedan gick han. han sa inget om att han skulle visa det i tidningen ^^ haha.
Gissa om jag blev paff när jag såg det i tidningen nästa dag :P haha.

Så detta är vad jag gör hela denna veckan. Jobbar på "Stable on the strand" på kvällarna. och på dagarna är vi i samhället och hjälper människor med olika saker.

Nästa vecka skall vi åka till Early Beach (tror det heter så) och jobba där med något annat, vet inte riktigt vad. Och så firar vi nyår där Hoppas det blir bra!

Jag hör av mig igen innan vi åker.
Ville bara visa denna bilden :P haha.

Ha det gött!!

Bye bye!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback