Billabong

Hejsan hejsan!!

Nu har vi precis kommit hem från Billabong Zoo :).
Sååå söta djur där alltså :P haha.

Jag fick hålla en Koala och wombat, De var hur söta som helst. Men koalan var bäst. Så sjukt mjuk och fluffig och bara helt underbar att krama! :) haha
Jag höll också en stor orm och en baby krokodil :) haha

Klappade också en massa känguru :). De var väldigt små dock, är inte säker på om det var riktiga känguru eller en mindre sort av dem. För de riktiga är ju jättehöga och stora. Men men. De var inte blyga någonstans, de hoppade fram till oss och ville bli klappade och matade, typ :) haha.

Men det fräckaste av allt var ju krokodil-showen. Oj vilken stor och maffig krokodil. haha enorm. Och ändå var den en ovanligt liten sort. Det finns mycket större :O

Jag skall försöka ladda upp bilder på facebook. Men alla här gör ju det samtidigt så internet går låååångsamt. Men håll ett öga på facebook så kanske det dyker upp lite bilder snart :)
Fast nu krånglar min dator, jag kan inte titta på några bilder. hemm....
Vi får se hur detta skall gå.

(20 min senare) Nu har jag laddat upp en massa bilder på facebook :)

Annars har jag det bara bra här, så ni vet :)

Ha det bäst så länge. Saknar alla där hemma oerhört mycket <3

Kraaam!


Jag äslakr denna koalan! Så mjuk och kramig :)


Wombat. Otroligt söt och sällskapligt djur. Han vill alltid bli klappad :)


Åh jag vill ta med mig den hem :)








En baby krokodil, och ja han lever! haha

Postat av: Mathilda

Åhh vad goooos!

2011-11-06 @ 18:24:44
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Teresa bråse

Hej Annika va roligt att läsa din blogg. Va söt du är o vilka gulliga djur, ja en del iallafall;), ja du verkar ha fina dagar så spännande. Sköt om dej, hela fam hälsar kram från Teresa Anders

2011-11-06 @ 23:06:33
Postat av: Fredrik

Ser jättehärligt ut. Zoo är så kul och vara på också ju! Blir lite avis...

Finfina bilder :)

2011-11-07 @ 16:49:10
Postat av: Bojen

Hej Annica! Vi följer Din blogg. det är jättekul att läsa. Ta inte hem några äckliga djur bara.

Kramar från Bojen. Lev väl.

2011-11-11 @ 10:03:51

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback