Camping

Hejsan!

Tänkte bara säga hej då innan jag sticker iväg på camping. Åker som sagt på lördag morgon och kommer vara borta i 2 hela veckor. Så ingen ström eller internet! haha.
Men det kommer förhoppningsvis bli två helt fantastiska veckor!

Jag lovar att uppdatera er så fort jag kommer hem igen!

Kraaaam!


Hela klassen + ledare! (jag står i vänstra hörnet och tittar bort ^^)


Mitt outreach team! :)

Postat av: Mathilda

sv: Åh din stackare va! ;-) Men jag håller ändå med dig. Hur skönt det än är med sol och bad så vill man ändå ha snö över i alla fall jul!

2011-11-24 @ 13:01:47
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Anna WP

Hoppas du får två händelserika och roliga veckor. Vi ser fram emot att får läsa allt du varit med om när du är tillbaka igen. KRAMAR

2011-11-24 @ 17:12:12

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback