jag lever

Hejsan! har 20 minuters internett nu so ville bara snabbt uppdatera och saga att jag lever och har det bra.
Pappa har tydligen uppdaterat min blogg utan att jag visste om det, hehe busig pappa. Men tack for det pappa! :D

Vi har ni varit i PNG i 5 veckor och vi har 2 veckor kvar. Vi har sett Gud gora underbara saker har. Lama som kan go, blinda som kan se och dova som for sin horsel tillbax. Gud ar god!

Jag kommer uppdatera mer om 2 veckor nar jag kommer tillbax till Australien och civilisationen, hehe.
Saknar er alla!!!

Kraaam!!!

Postat av: Ann-Christin Fornazar

Så roligt att det gått bra för dej. Längtar efte det gör vi alla nu. Det ska bli roligt o höra dej berätta om det du vart med om.

Pappa o mamma har influensan nu, så du kan be för dom o att inte mormor får den. Tommy är vi oroliga för..be förhonom att han inte svimmar i ett i ett.

Ska bli så roligt o höra dej berätta vad du vart med om. Kram på dej min lilla Annica. <3<3<3

2012-02-24 @ 00:56:05

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback