Tiilbax till verkligheten

Hejsan! Tänkte bara säga att äventyret i Australien,PNG och Nya Zeeland är över nu. Jag är nu hemma på Klädesholmen i Sverige igen. Allt är precis som vanligt här hemma och det känns som jag bara har varit borta i 1 vecka typ.
Jag saknar DTS och alla kompisarna från skolan något fruktansvärt och vill bara åka tillbaka. Men det är dags att möta verkligheten och inse att jag måste gå vidare. Även om jag inte vill.
En annan sak jag måste inse är att jag fyller 20 i morgon. Vad hände där lixom? haha. Men men

Jag tänkte inte skriva ett långt inlägg nu. Tänkte bara säga för er som inte visste att jag har kommit hem nu och allt är bara bra. Jag överlevde allt!

Ha det bäst!

Kram!

Postat av: elina

Hej!

Vi känner ju inte varandra, men jag är sugen på att göra en dts.. och australien är verkligen häftigt.. Så jag sökte ywam townsville och så kom din blogg upp..

Jag tänkte bara fråga om du ville skriva lite om den basen du är på. Om du trivs och lite så? Det finns ju så många olika baser så det är svårt att veta vart man ska:)Hur är det att gå reef to outback? vad innebär det? Är det mycket äventyr?

Tacksam för svar!! och om du vill får du gärna mejla svaret [email protected]

Kram Elina

2012-04-11 @ 21:52:54
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

VÄLKOMMEN TILLBAKA! :D

2012-04-12 @ 20:26:38
URL: http://bymathilda.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback