Queenstown

Hejsan hoppsan!

Nu är vi i Queenstown och har det gött. I dag har vi vandrat upp för ett högt berg. Tog ca 2 timmar, men det var de värt för på toppen möttes vi av solsken och en oslagbar utsikt!! Helt otroligt.
Efter en lång stund uppe på toppen hikade vi ner igen.
Nu sitter vi på ett "choklad café" och dricker varm choklad med chilli. Mums. har internet här också, lite därför vi gick hit ^^.

På torsdag drar vi vidare till Te Anua. Där skall vi göra en 3 dagars vandring i bergen. Man går ca 5-7 timmar varje dag, till en station där man sover över. Sedan fortsätter man nästa morgon. Skall bli riktigt roligt. Hoppas få se en massa coola saker. Det är ju Nya Zeeland. Så allt lär bli otroligt vackert i vilket fall som helst.
Vi har också sett lite platser från där de har spelat in Sagan om ringen. Sjukt häftigt :D.

men men, nu skall jag inte skriva för mycket. Jordan vill låna datorn också ^^

Ha det så bra.
Kanske hör av mig en gång till om jag har tid och internet.

Bye bye!!





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback