New Zeeland btw!

Hejsan hejsan!

Det var inte i går! Tänkte bara säga att jag fortfarande lever. DTS och Ywam (youth with a mission) är över. Skolan är slut och jag är "fri" :(. Det är så tragiskt att skolan är slut. Var tog de 5 månaderna vägen? De bara flög iväg. Detta har varit den bästa resan i mitt liv. Jag har lärt mig så sjukt mycket och upplevt under efter under. Jag vill bara stanna här. Älskar detta. Och nu är alla mina vänner borta. Jag saknar alla så sjukt mycket redan.  Men men livet går vidare....
Och för er som inte visste det så är jag i Nya Zeeland nu med Jordan. Vi har spenderat de tre första nätterna i Dunedin och nu är vi i Alexandria. Vi skall vara här i NZ i 3 veckor. Åka runt lite här och var och titta oss omkring. Hika så mycket som möjligt såklart ;). Sedan åker jag hem till Sverige den 1 April. Så jag borde vara hemma i Sverige den 3 april kl 17. Ifall ni ville veta :) haha.

Men jag tänker inte skriva så mycket mera nu. För det finns så SJUKT mycket att säga så jag vet inte ens var jag skall börja. Så jag tänker inte ens försöka börja skriva ^^ haha.

Ha det bäst!
Saknar er alla där hemma!

Puss o kram!!!!!





Dunedin är allt bra vackert :I)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback