sticky? neeej bio är mysigare!

Heejsan hejsan :)

I går kväll var tanken att jag och Emelie skulle följa med Anna och massa annat folk till Sticky. Och det gjorde vi också. Vi stog i kön in i typ 45 minuter sen sa vi, Nej detta är bra "gart" vi drar på bio i stället. Haha. så Vi gick till biopalatset och bokade två biljetter till Rise of the planet of the Apes!
Medan vi väntade på att filmen skulle börja så gick vi till expresso house och fikade. Vi hade det supermysigt! :D Och filmen var jättebra! Se den! :)
Sen blev det en underlig bussfärd hem....

I dag har jag och Anna varit i Göteborg och tagit den sistra sprutan mot Twinrix. Sedan shoppade vi lite och åt god mat :).

Sedan kom mamma och pappa och hämtade upp mig vid centralen och så åkte vi vidare mot Laholm.

Så nu sitter jag hemma hos Daniel och Anna i Laholm och har det hur mysigt som helst :).

Snart är det dags för sängen.
Skall försöka gå upp tidigt i morgon och ta mig en löparrunda innan frukost. :) (även om jag hatar att springa tidigt på morgonen)

A just det ja. Kl 03 i natt var det videoconferens med de som skall till Australien. Det var lite fräckt att se och höra alla :).

Bye bye!


Varm choklad med marshmallows. Mums!



mums ;)

Anna tycker också att det är gott ;)

vill ha! men köpte aldrig. Ångrar nog det asså :(



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback