underbar morgon

God morgon god morgon! Och det är verkligen en god morgon. Solen skiner och havet ligger som en spegel. En helt okej vy att mötas av när man vaknar på morgonen och tittar ut genom fönstret.
Vaknade som sagt vid 9 tiden och såg detta underbara väder. Och då skyndade jag mig upp, gjorde iordning frukost och varm choklad och så tog jag med mig allt ner till min båt och så rodde jag runt på det spegelblandka havet i solen. Sjukt härligt var det.
Efter ett tag så paddlade jag in i en lite vik och där inne låg jag och drev i typ 2 timmar. Hade det sjukt mysigt i min lilla båt :). Älskar det! Bättre morgon kan man nog inte ha :P hehe.

Efter typ 3 timmar så rodde jag hemmåt igen. Mitt i allt så ringer komvux tillbaka. Inte med roliga besked dock. De höll inte alls med om att de skall kunna sätta betyg på mig. Så funkar det inte säger dem. Så nu vet jag inte vad jag skall göra. Har pluggat hela sommaren i onödan och gjort sjukt många uppgifter och labbar helt i onödan. och betalt ca 3 tusen för en utbildning som jag ändå inte får betyg i. Say Whaaaat!!!! Inte okej detta!!!
Skulle typ ringa Nösnäs sa dem och be dem göra en prövning åt mig`???? Nej tack?

Nej nu skall jag ut och paddla kajak med Tommy! Får passa på nu när det är så fint väder. Och sedan skall jag träna och till kvällen blir det Bombastic!!! Kommer bli awesome som vanligt :)

Bye bye!


Helt okej asså :)


kommer sakna detta i Australien. Det är säkert fint där med, men vad slår egentligen västkusten???


frukost :)


Läsa tidningen såklart :P




Helt okey ändå :P haha



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback