tja

Heejsan hejsan!

Blev ingen promenad med sega Blondie. Gick i stället upp till Bojen för att handla men det slutade med att jag jobbade lite i stället :). Hahah. Min kollega som stängde butiken blev så glad när jag kom, och så sa hon: "Heeeej Annica!, Vad roligt att du kommer, skall du hjälpa mig nu? :D" Haha ja ba, självklart!
Sen erbjöd jag mig att sopa hela butiken för hon hade inte hunnit göra det, och inte i går heller. Så det behövdes. Och snäll som jag är så gjorde jag det helt gratis :) haha. Älskar att hjälpa till :). Mycket roligare att göra andra glada :).

Efter det gick jag hem och tränade :), Det blev backträning i kväll. Svettigt och jobbigt, men nice :). haha :)

Sen blev det min vanlig jordgubbs- och mango smoothie, medan jag kollade på Robinson. Nice! :)

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig snart. Skall upp relativt tidigt för att åka till Kungälv för att få mina Blue Card papper underskrivna! Sedan blir det jobb! :). Och efter det kanske ungdomssamling :).

Sov gott folket!

Bye bye!


Natti natti!


Buuu!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback