Sanningen kommer fram på Mimers!

Heeejsan!

Nu har jag precis kommit hem från Mathilda.
Har haft en underbar dag med en massa skratt och skoj. Äntligen får jag garva sönder mig, haha mathilda förstår mig i alla fall :D. Sjut roligt hade vi i alla fall.
Det började med att sitta ute på altanen i solen och prata. Sedan tog vi en promenad som slutade med att vi hamnade på Mimers. Så vi gick in för att säga Hej  till alla lärare typ. Men det vår knappt några där. Först sprang vi runt och velade för skolan var typ tom ^^. Men sedan satte vi oss vid våra skåp, precis som förr i tiden. Och efter ett tag så säger jag, hoppas vi träffar Jörgen. Och precis då, så hör vi hans röst. Haha sicken tajming att han kom förbi just då. Så jag flög upp och ba, Heeeeej Jörgen!!!! :D hahah han blev så glad så :). Sen stog vi och pratade en bra stund. Han skulle tydligen lägga till oss på facebook nu sa han ^^ haha. Sedan kom Mats och Ingrid (fofas) också. :). Snackade ett tag.
Sedan hängde Mathilda och jag i vår Media sal ett tag och kladdade på tavlan :P haha. Forver MP08´s sal!!
Sen gick vi upp på andra våningen på jakt efter fler lärare. Då kom Mats förbi igen (hej har du inte lektion, jo det hade han men eleverna ville inte ha lektion så han var inte där) och började snacka en massa! Hahah Mats alltså ^^ haha. Nu visade han sin riktiga sida. Han började snacka skit om alla elever. Hahah sjukt roligt. Han sa typ: Hon den blonda tjejen där borta, hon är så "pip" sur hela tiden"
Hahah jag dör så rolig han var. Så snackade han en massa skit om eleverna och jag fick han till att erkänna att lärarna ofta snackar skit om eleverna när de sitter i lärarrummet ^^ hahah. Visste väl det ^^.
sen började han snacka om en random film helt plötsligt, och när han var klar med det så sa jag. Och det tar du upp för aaaaattt? hahah Roligt. Sen började han snacka om någon kompakt chokladkaka han hade ätit ^^ hahah allså Mats slår allt ^^.
Jag tog upp flera gånger: Mats skall du inte fika nu? haha för han fikar ju alltid på våra lektioner. Man han fattade inte att jag hånade honom lite ^^ haha. Stackar lilla oskyldiga Mats! hahah :).

Sen drog vi till havet och velade runt där ett tag, och sedan drog vi hem till Mathilda igen och spelade lite spel, åt lite mat och hade det trevligt. Sen spelade vi ett annat spel på datorn och sinnes vad vi skrattade. Jag bara flippade ut hela tiden ^^ haha. Skrek gjorde jag också, vet inte varför, det bara kommer som en reflex ^^ haha.
Sen kollade vi på Robinson :).

Underbar dag!
Tack Mathilda! Sjukt härligt att få skratta med någon som har samma sjuka humor ^^
Kommer sakna dig sjukt mycket under tiden i Australien!!!

Kraaaaam <33


haha våra fula grejer "hänger" kvar i skåpen ^^


någon saknar skolan? haha


Galet vad jag kommer sakna skolan och alla kompisarna!


Mitt skpå!!!! :) haha (nu börjar detta kännas löjligt)


The epic "mediasal" haha




Självklart! :)


Ja vad hätte stället? haha minns inte :P








omöjligt att fånga hela Mathilda på bild ^^






haha töntigt spel, men roligt när man var två ^^

Postat av: Mathilda

Alltså åååh vad sjukt kul vi har haft i dag! Det var riktigt kul att få träffa dig igen efter såhär lång tid, verkligen! :) Kommer bli tungt när du åker iväg så länge. Kommer sakna våra knäppstunder, haha! <3



Mats alltså... Awkwaaaard.

2011-09-16 @ 02:33:29
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Fredrik

Låter som en helt underbart rolig dag :)

2011-09-18 @ 20:15:34

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback