morgonpigg neeeej!

Godmorgon God morgon!

Jag vaknade kl 09 av att komvux ringde till mig, men jag trodde ju att det var väckarklockan som ringde så jag stängde bara av den. Sen insåg jag ju att det inte alls var väckarklockan ^^ haha. Så jag försökte ringa upp hon som ringde igen, men fick inget svar. Gaaa jobbigt. :/
När jag ändå hade blivit väckt så gick jag upp, tog på mig löparkläderna och gick ut på en löparrunda såhär på morgonkvisten i blåsten. Men jag hade nästan medvind hela tiden så det var nice :). Men det var jobbigt ändå, för jag hatar att springa på morgonen! Är såååå jobbigt. Jag är en nattmänniska som gillar att träna vid typ 23 tiden på kvällen. Det är då jag är som piggast och presterar som bäst :). Men men.... Nu är i alla fall dagens träning avklarad och jag skall snart åka till Mathilda och hälsapå henne :). Så det blir ingen uppdatering under dagen, inte för att någon läser, but still. Men vi hörs i kväll!

Bye bye!


Clementinerna har äntligen kommit. Det känns så "juligt" då. Känner alltid doften av Clementiner under jul. Så gott! Så jag köpte mig en stor påse i går, nomnomn :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback