ingenjör....jag vet!

Heejsan!

Vilken fullspeckad dag det har varit, kan jag ju lungt säga! Och fort har den gått också.
Gick upp kl 07 och åkte till Kungälv för att få mina Blue Card papper signerade av advokaten.
Tog typ bara 5 min och sedan åkte jag hem igen och stack direkt till jobbet. Chefen var sjuk så jag fick rycka in.
Egentligen skulle jag bara jobba till kl 17 typ. men det var så mycket att göra så jag stannade till stängning. Alltså kl 19. Jag och Inger (kollega) förökte vara "ingenjörer" och bygga ihop två godisställ. Men efter många om och men (och många skratt) så hade vi fått ihop dem. Haha :) stolt! Fast jag gjorde inte så mycket, fick mest hålla allt det tunga i stället (bara för att jag är så stark ^^)

Var hemma vid 19.30 typ. Och sen dess har jag skannat en massa papper och skickat mail.
Men nu är jag klar med det så nu skall jag chilla lite. :)

BTW jag har fått svar från chefen på folkhögskolan nu. Hon sa något i stil med att jag inte kan få något betyg, utan bara ett intyg. ??? :O.Fatta vad arg jag blir om jag inte får mitt betyg, nu när jag har slitit så, hela långa sommaren! Måste ansöka om en prövning i min hemkomun eller nått? fattade ingenting. Så skickade ett irriterat mail tillbaka....

Nej nu skall jag inte deppa.
Taggar Australien i stället!!

Bye bye :)


Det var faktigst svårare än det ser ut! ^^ haha

Postat av: Mathilda

sv: Jaa, vi måste absolut ses snart! Hur ser det ut för dig nästa vecka, någon gång? ;)

2011-09-10 @ 00:37:23
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Carro

Jag hoppas du kommer ha en avskeds-get-together innan du åker ;) annars fixar jag något, haha!

2011-09-10 @ 12:58:57

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback