hilmel faller ner

Godmorgon!

Vaknade av att hela huset skakade typ. Fy vilket oväder det var i morse. Det blåste orkan och haglet gjorde nästan hål i taken ^^. Nej kanske inte skall överdriva, men det var helt sjukt i alla fall. Världens oväder. Sedan hörde jag Blondie ge ifrån sig ett "jag är rädd" skall. Då stog hon utanför min dörr och ville komma in. Naaw vad söt hon är när hon är rädd. Ovädret lät så mycket så hon kanske trodde att det var åska. Sedan sov hon inne hos mig en stund. :).
Men jag gick ändå upp kl 9 för ville inte sova bort hela morgonen igen. Tänkte när jag för en gång skull vaknade tidigt av mig själv så kan jag lika gärna gå upp :P. Äta frukost i lugn och ro och ha det mysigt inne medan jag lyssnar på ovädret utanför. :)

Men nu har ovädret avtagit och det är ganska stilla ute och solen och till och med tittat fram :).

Jag väntar på att få svar från läraren på min utbildning. Det har tydligen blivit ett stor missförstånd och jag kanske måste göra om allt som jag har gjort :O :O :O???? hoppas verkligen inte det. För då blir jag GALEN!
Men vi får hålla tummarna helt enkelt. Chefen verkar ändå för upptagen för att svara på mina mail?

Musiken står i alla fall på högsta volym just nu (värst vad jag lyssnar på musik nu då, bara för att jag har nya högtalare) :) och det är mysigt :).

Jag försökte packa lite grejer ner i min resväska till Australien förut, men jag gav upp ^^ haha. Insåg att det inte är någon idé. Kommer ju behöva gerejerna innan jag åker. ;)

Annars måste jag ringa en advokatbyrå idag. Ush vill inte ringa han igen. Har redan träffat gubben där en gång för att han skulle skriva under några papper som jag behöver till australien. Men nu måste han skriva på dem igen, för de har uppdaterat systemet och jag måste göra om min ansökan om mitt Blue card!
Jaja... det är väl mitt minsta problem just nu.

Nu skall jag sluta babbla och göra någonting vettigt. Leta mobiler kanske? Måste ha en ny innan jag åker till Australien. Jag är lite sugen på Sony ericsson x10 mini pro. Vad tror du om den? Så liten och smidig, och relativt billig också. Ligger under tusenlappen med abonnemang, fast jag skall ju köpa utan abonnemang. Sooo what do you  think?



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback