coolicooli

Godmorgon!

I dag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Sov ända till kl 11 tror jag :).
Sen dess har jag inte gjort mycket. Läst tidningen och suttit vid datorn typ....
Men det är så fint väder ute i dag så skall ta en promenad nu tror jag. :)
Jag vill verkligen inte plugga, så tråkigt, jag ger upp. Skiter i det! Jag vet att jag förstör chansen till vidare studier nästa år, men den smällen får jag väl ta. Får fortsätta plugga året därpå i stället. Jag har ingen bråtska ändå :). Det skadar ju inte med 2 sabbatsår lixom. Jag skall leva lite först, upptäcka världen och resa runt innan jag fortsätter plugga och fastnar någonstans! Det finns många som väntar upp till 10 år innan de börjar skolan igen, så.....
Men så länge skall jag inte vänta, jag lovar ^^ haha.

Nu är det vaaaaarmt så sticker ut en stund.
Bye bye!


coolicooli ^^

Postat av: Fredrik

Mycket fint ^^

2011-09-10 @ 21:46:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback