avtackningsfest

hejsan hejsan!
Jag hann inte blogga i går för jag hade fullt upp hela dagen. Jobbade typ hela dagen. När jag kom hem så tog jag mig en löparrunda :) underbart! Sedan var det stress hem och göra sig iordning och sedan iväg till Smedjan för ungdomssamling. Vilket var lika roligt som vanligt :).

I dag har jag jobbat till kl 15. Mycket folk i dag så har haft att göra :).
När jag kom hem så blev det lite chill i soffan i typ 40 min och sedan gick jag ut på en löparrunda igen :). Sedan stress hem även denna dag för att göra mig iordning för "Avtacknings fest" för vår pastor i församlingen som skall sluta.

Kvällen var oerhört lyckad och vi skrattade oss tårögda hela tiden typ ^^ haha.  Men sjukt sorgligt att han skall sluta :(
Sen ett tag där började jag typ lipa utan anledning, för jag insåg plötsligt hur mycket jag kommer sakna allt detta under tiden jag är i Australien. Haha. Men jag kommer få det superbra i Australien också, såklart ;)
Det har kommit fram väldigt många till mig de senaste dagarna och varnat mig lite på skoj och sagt: "Vad du än gör Annica, så bli inte kär i någon kille i Australien och fastna där nere. Ta med dig killen hem i så fall!"
Haha så roligt att så många säger det. De vill tydligen inte bli av med mig. ;)
Och förut i dag så sa mamma att om jag stannar i Australien så vill hon inte bo kvar här. Då vill hon flytta ner till mig :P haha.

Nu skall jag chilla lite och kolla Modern Family.
I morgon är jag ledig. Soooova!!! :D

Bye bye! :)


Inventeringsmaskin ;)


En massa sånna här har jag satt upp i dag. Prissänkt vara, kompis! :D haha


Hej ;)


Min nya kavaj. Ser dock lite konstigt ut på bilden :S


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback