jag gråter tills det inte finns några tårar kvar!

Hejsan!

Nu har jag precis kommit hem från Anna (kom hem från Laholm vid 21 tiden och stack direkt till Anna) . Johanna och Malin var också där. ;)
Vi pratade en massa, spelade monopol, käkade kladdkaka och en massa chips. Vi hade det supermysigt och skrattade gott :). Har saknat att umgås med allihopa. Var ju ett tag sedan :(
Men när kl blev runt 00:00 så var Malin och Johanna tvugna att dra sig hemmåt. och då blev det värre. Då slulle de säga hejdå till Anna som i morgon åker till Stockholm och på tisdag flyger till Australien! Alltså kommer de inte ses på minst 6 månader.
Det blev många tårar och långa kramar.
Men tillslut var de tvugna att gå. Sorgligt!

Jag stannade kvar typ 2 timmar till och hjälpte till med att diska och städa undan lite. Sen när det väl var min tur att säga hejdå så ville jag inte säga hejdå. Så sjukt jobbigt att för första gången skiljas åt från sin barndomskompis som man har lekt med i hela sitt liv! Och alltid har haft vid sin sida!
Oj vad roligt vi har haft genom alla dessa år! Helt obeskrivligt vad vi har haft det grymt :D.

Efter att ha grinat i typ en halvtimme och kramats i ytterligare en halvtimme så var jag ju också tvungen att gå. Men det var skönt att inte behöva säga hejdå. Vi sa bara: "Vi ses på andra sidan jorden!"
haha så skönt att vi i alla fall flyttar till samma land. Så vi kan ju träffas även om det är en lång bit i mellan oss. Vi har i alla fall lovat varandra att vi skall träffas minst en gång där nere :). Så det känns ju bra!

Nu önskar jag dig all lycka till Anna! Du vet hur mycket jag kommer sakna dig! Men vi skall träffas snart igen, fast på andra sidan jorden!!  Så det så!

Akta dig nu för krokodiler, hajar, giftspindlar, maneter, känguru, kameler, ödlor, gigantiska fjärilar och allt annat läskigt som finns där nere!

Men Jag kommer också ner om en vecka (dock bor vi på var sin sida av kontinenten typ)!!! Då är det min tur att flyga den långa vägen till andra sidan jorden! Men då skall vi höras av varje dag! :)

Ha det bäst nu.!

Bamsekraaaaam!!!!!!

monopol, kladdkaka och chips är nice :)


mums ;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback