fredag!

Godmorgon (godnatt för er hemma i Sverige)
Härlig morgon med sol :). Tog en promenad i morse i stället för att springa. Så slapp vänta typ 1 timma på att få duscha efterråt. Så kan skypa med mamma och pappa längre :).

FYI jag har ont i huvudet hela tiden här. Min kropp har ännu inte vant sig vid detta klimatet :O Inte okej....

Kl 08 skall vi ha Base-Clean up, då vi städar hela basen.
Sen har vi Worship :) Och efter det lektion. Och vi skall ha Dop i dag också! :D Så roligt :) haha.

I går var det en väldigt känslosam dag. Alla som hade något de ville bekänna och be om förlåtelse för eller ha förbön för fick komma fram och berätta vad det var. Ush vad mycket hemska saker många har fått gå igenom i sina liv. Kunde aldrig tro att så många har gått igenom sådana hemska saker. Fruktansvärt! Är så ledsen för dem! Men samtidigt blev jag ännu mer tacksam för vad jag har, för min familj och för att jag har haft det så bra :). För att jag har en underbar familj som älskar mig!

Till kvällen skall alla ledare iväg någon stans, så vi elever blir ensamma på skolan. Så vi skall ha filmkväll :). Mysigt!

I morgon är det lördag=sovmorgon. Skööööönt!

Alla är så trötta hela tiden för vi går upp 05.30 varje dag och går och lägger oss lite för sent ibland. Men jag försöker att aldrig lägga mig senare än 23. Men det är svårt för vi har alltid så mycket att göra.
I dag måste jag göra klart mina läxor! Men det är så svårt :S haha. men men....

Nu skall jag gå och borsta tänderna.
Tjaooo!!

Jag och Rebeca!! <3


Visst är vi snygga?


Cute!


Hard work! haha

Postat av: Anna WP

Hej! Kul med en liten uppdatering om vad som händer hos dig! Här hemma rullar allt på som vanligt. Hösten har verkligen kommit nu, kallt och ruggigt. Vi tänker på dig! Kramar

2011-10-28 @ 12:00:21

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback