Hard work

Hejsan hejsan!!

Jag får blogga lite fort bara, för har jätte mycket läxor att göra :O. Trodde inte att det skulle vara såhär tufft! haha. Vi har en massa uppgifter som vi måste göra.
Varje vecka skall ett kapitel göras, och de är långa! Sen måste vi skriva i vår Journal varje vecka också. Och de frågorna är inte så roliga de häller ^^. haha.
Vi har också fått en tjock roman som vi måste läsa ut och skriva en bokrapport på också!
Gaaa. Skall inte klaga, men trodde inte att vi skulle få SÅHÄR mycket läxor och uppgifter. Hmmm...
Hinner ju aldrig göra dem heller, för vi är aldrig lediga. Efter lektionen så har jag workduties i 2 timmar i köket. Och efter det är man så trött så man orkar inte göra något. Och en stund senare är det middag och efter det en lektion till och sedan skall amn sova! Hmm....

Sen måste vi gå upp typ 5.30 varje dag. För kl 06 är det obligatorisk träning, som jag berättade om i går. haha Fullt ös här alltså!! :P. Men det är bra, för då hinner jag aldrig känna efter om jag längtar hem ^^. 

Men men.... nu är det middag och sedan Study Night! Så detta är den ändå kvällen som vi får tid till att göra läxorna....

btw: jag mår bättre nu. Är fortfarande förkyld och har ont i huvudet, men ändå....

Bye bye!


Hard work work!


lektion....


Lunch :)

Postat av: annking

Annica ta det lungt med springandet närdu är förkyld. Hjärtsäcksinflammation är inte så kul Då får man åka till farbror läkaren.

Jasså¨ni ska upp så tidigt..tur jag inte är där..hader

helt väck :))

HAr du funnit dej tillrätta ånnu? Fått någon kompis..klart det tar tid o då det.

Här går det bra. Alla 3 Teresas har vart här idag..full rulle. Solen har lyst.

Hoppas du får en kanondag idag. Många <3<3 liga kramar /Annking

2011-10-21 @ 03:45:51
URL: http://http://ann-minvardag.blogspot.com/
Postat av: Lise-Lotte

Hej

Annica!Var rädd om dig. Håller med moster Annking, inget att leka med. Ta en sak i taget och plugga, bed och ät, ta det försiktigt med din träning, du är inte van vid klimatet än. Du vet att vi är med dig härifrån Sverige. Rönnäng är härligt höstlikt med sol i mellanåt idag. Take god care of yourselt and dont forget to pray. Jesus Christ is always there for you, when ever you need him. I keep praying for you and i know this is the way Jesus wants you to go. Walk on ! Blessings!

2011-10-21 @ 12:22:03
Postat av: annking

Vilket jobb du har. Men försök ändå inte jaga upp dej. Du är så duktig som du är

Roligt o följa din blogg.

Kram äslkade systerdotter :))<3<3

2011-10-23 @ 01:50:54
URL: http://http://ann-minvardag.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback