Dramatisk dag!

Hejsan hejsan!

I dag har det varit en jobbig dag!
Jag har ju som sagt dragit på mig en ordentlig förkylning här nere. :( Känner mig yr, har ont i huvudet och snuvig och allt det där. Inte alls kul :(. Trött och hängig hela tiden.

I morse var det lovsång med hela skolan. Underbart! Men jag kände mig så yr och så.... men jag försökte vara med ändå. Ville ju intemissa det lixom!
Men mitt i allt så kände jag hur mina ben plötslig gav vika och hela huvudet snurrade, och plötsligt så svimmade jag! Sen låg jag där på golvet och var helt borta. Jag fattade ingenting. Jag bara grinade, skakade och måde piss dåligt. Det var så hemskt, har aldrig varit med om liknande innan. Så fruktansvärt! Många kom springandes till mig och ropade Annica hör du mig, prata med mig, hallå?. Jag hörde dem men kunde inte riktigt svara. Allt bara snurrade.
Sen försökte de övertala mig till att gå ut från lokalen och sätta mig där ute. Jag försökte resa mig upp och gå men det gick inge vidare. Mina ben var som sbagetti och jag kunde inte kontrollera mina muskler. Så det fick typ släpa mig ut.
sen blev jag sittandes där ute och några ledare satt brevid mig och bara ställde en massa frågor om hur jag mådde. Det var skit jobbigt, jag orkade inte förklara på engelska. Det gick inte, jag ville prata svenska! Så jag bara hängde över bordet och hyperventilerade typ. Tyst och inte sa något....
Sen tvingade de i mig frukt och vatten.

Sen följde de mig till mitt rum och där fick jag vila ett tag. Ringde och väckte pappa mitt i natten för jag ville prata. Pratade i typ 50 min. Dyrt!!!! Men det var de värt! Saknar familjen så! <3

Jag antar att allt detta är en kombination av förkylning, feber, för lite vatten och ovanligt varmt klimat....

Sen kom två söta kompisar och hämtade mig och tog mig till lektionen!
Inte för att jag kunde hänga med så bra, satt där på golvet och drack te, men men...
Lektionen handlade om Media. haha typ va? Hur man skall fota och filma och skriva storys bra typ. haha så allt det där visste jag ju redan. Allt det har jag ju gjort i skolan under tre år. Så det var chill. Jag satt mest bara där och lyssnade och tittade.

Sen var det lunch och efter det work duties. Ush det var inte roligt att stå i köket och skrubba kastruller och grejer när man mådde skit dåligt. Fattar inte varför jag inte sa att jag behövde gå och vila. Vill väl inte svika laget antar jag.....
Två timmar senare var vi klara och då gick jag till vår källare och hängde där ett tag. Gjorde lite läxor och snackade.
Rätt som det var så var det dags för middag!

Efter middagen la jag mig i soffan i en halvtimme och sedan var det "lektion" igen. Fast vi presenterade bara oss själva och så.
Kan ni tänka er, jag stod inför typ 60 pers och pratade engelska i en mic ^^. Bra gjort va? hahah. Och trots att jag hade feber!

Nu är kl snart 22 och jag skall gå och lägga mig snart.
I morgon på morron så börjar den obligatoriska träningen som vi alla skall ha innan frukost. Vilket jag inte tycker om, för jag vill ju gå ut och springa själv i en timma typ och ränsa tankarna. Inte typ fjoll träna genom att promonera i 30 minuter. Men men....
Tror nog inte att det är någon bra idé att jag är med i morgon bitti. Efter denna hemska dagen och så dåligt som jag mår. Men men....

Nu skall jag lägga mig och hoppas på att ajg mår bättre i morgon!

Natti natti!

Postat av: Mathilda

Men usch vad hemskt det låter. Känner igen de där symptomen som jag med får ibland när jag har ätit/druckit dåligt, det är varmt och jag tvingas anstränga mig. Riktigt läskigt! Hoppas du mår bättre snart.

2011-10-19 @ 14:23:37
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: annking

Du måste tänka på o dricka massor i det varma landet. Eftersom du är förkyld ska du dricka minst 3 liter, för förkylnuingen tar så mycket på krafterna. Ta väl vara på dej min älskade Annica.

¨Du ska se att snart är engelskan ett rinnande vattenspråk för dej. bER TILL GUD för dej. Kram <3<3 i massor

2011-10-20 @ 00:23:59
Postat av: annking

Men va vackra kort du lagt upp...underbara :))

2011-10-20 @ 00:25:04

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback