god morgon dimman!

God morgon gott folk!
En ny morgon gryr och jag har redan varit ute på en löparrunda i den tjocka dimman. Jag gick upp vid 07:45, medan alla andra låg och sov så gott i sina varma sängar så tog jag på mig träningskläderna och begav mig ut i den tjocka dimman och sprang. Är riktigt stolt för att jag gjorde det :P. För 1, jag hatrar att springa på morgonen, och för 2, det var  världens dimma och kallt ute.

Men det var så trevligt så att springa där i dimman längs "Lagan" och titta på alla fiskare som stod uppraddade för att fånga lax. Några hade dragir upp riktigt stora laxar! haha :).
En ropade till mig: Här är en som har mycket energi!
Haha ja ba. Ajjemän!

När jag kom tillbaka till Daniel och Annas lägenhet så mötte jag pappa i trappan som skulle ut med hunden :).
Jag sprang upp för trappa och hoppade in i duschen :).
Sen blev det frukost med hela familjen. Mysigt!!

Ps: Jag har börjat dricka te igen. Måste lära mig tycka om det. Med typ 1 dl mjölk i så blir det faktiskt riktigt gott :) haha!

Nu får vi se vad dagen bjuder på!

Ha det gött!

Bye bye!

Såhär kul hade mamma och jag i bilen i går ^^



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback