rodel

Hejsan hejsan!

Nu har vi precis kommit tillbaka till lägenheten här i Laholm!

Vid 12 tiden åkte vi iväg till ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter  och åkte något som heter rodel. Jätteroligt var det! :).
Men innan vi gjorde det så satte vi oss i solen och grillade och hade det väldigt skönt :).
Det har varit en riktig sommardag i dag alltså. Folk har gått runt i kortbyxor och t-shirt! Säker 20 grader har det varit.
Efter att vi hade grillat så köpte vi några biljetter och så ställde vi oss i kö för att åka ;).
Första gången åkte jag med pappa och så styrde jag (bromsa eller gasa). hehe det gick inte så fort då, jag var så rädd för att åka av banan, vilket man gör om man kör för fort.
Nästa gången åkte jag själv och gången därpå lät jag pappa styra. Och hjälp då gick det undan. han bromsade ju typ aldrig ^^ haha. Läskigt!
Sen åkte jag med Tommy och det var ännu värre! Han bara gasade hela tiden. Jag fick skrika as högt till han att han skulle bromsa ^^ hahah.
Men roligt var det :).

Nu sitter vi här hemma och funderar på om vi skall gå ut och äta. Men vi får nog stanna hemma för Tommy håller på och svimmar hela tiden nu igen...

Ja ja. Här kommer i alla fall lite bilder och filmer :).


Här är det Tommy som kör som en galning. ^^ fast här har vi saktat in för banan är nästan slut.






Här sitter Daniel, Anna, Tommy, pappa och mamma i kö :)


vackert var det ;)


I laholm växer det laxar i träden!
haha nej men det är en massa fiskare längs lagan och många som har fått napp, så då hänger de upp de stora laxarna i träden ^^. ser rätt hemskt ut!


dimmigt vid lagan i morse...


promenad längs Lagan :)


Annas cokladpraliner :)



Postat av: Mathilda

Fiiin ny design, men den ser lite knas ut för mig? :( Menyn är väääldigt långt till vänster i förhållande till det andra. Dumt dumt dumt.

2011-10-01 @ 20:53:09
URL: http://mathildafoto.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback