starbowling

Hejsan hejsan!

I dag har det varit en underbar dag!

Vi åkte in till göteborg och stannade först till vid Bäckebol för jag var tvungen att köpa hikingskor och luftmadrass på XXL.
Sedan åkte vi vidare till Starowling!!
Där spelade vi discobowling och hade det as roligt. :D
Efter bowlingen så åt vi på restaurangen där. Det var en jätte stor byggnad med en massa aktiviteter i.
Efter maten så gick vi upp på övervåningen och där fanns det en massa saker att göra. Tex: Tjurridning, airhockey, golf, skjuta med något konstigt gevär, bilsimulator, basketspel och lite sådant.
Vi gjorde lite lite allt möjligt där uppe, haha :).
Mycket roligt!

Efter det drog vi till Nordstan för jag skulle köpa lite saker på Clasolsson.

Sen åkte vi hemmåt.

Och nu har vi precis ätit kvällsmat och kollat på "i rymden finns det inga känslor"

Mysig dag :)

Det är en ful video på mig där nere när jag rider på tjuren ^^ haha. Och bara så ni vet så var det tusen gånger svårare än vad det ser ut. Det fanns nästan inget att hålla i sig i och så var sadeln glas hal ^^


Det roliga är att det var helt fullt med folk när vi kom, men plötslig så försvann alla ^^ haha



Menyn :P




mums :P








Airhockey :)


tro mig det  var inte så enkelt som det ser ut. Jag höll mig kvar längst av tommy och pappa i alla fall ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback