sorry

Hejsan!
Förlåt för min dåliga uppdatering!
Har haft fullt upp hela veckan så har inte hunnit skriva. Vi har så mycket arbete så det är helt sjukt. Men men....

Nu har jag precis tränat (obligatorisk tränin kl 06) och duschat och nu skypar jag med pappa :).
Vi är 13 tjejer som delar på en dusch, och alla skall duscha samtidigt. Sinnes vad lång tid det tar! De duschar i typ 10 min var. Jag fattar inte vad de gör i duschen som tar så lång tid! Jag behöver bara max 2 min för att duscha! Så jag sitter och väntar på att få duscha i typ 45 min och sen är jag klar på bara 2 min. Jobbigt! haha. Jag har inget tålamod! ^^

Annars jobbar vi på som vanligt här. Inte mycket fritid, men vi har roligt ändå :). Snälla rumskompisar!

Om 10 min skall vi ha Intercession. Så bäst jag går och gör mig i ordning nu ^^.

Ha det gött! Skall försöka uppdatera bättre! :)

Kraaam <3


I´m on the top of the world!!!! ^^ haha

Postat av: malin

Men vaa sjukt va snabba alla är då! ja duschar på 20 min. tur att inte jag är med då haha!

2011-10-27 @ 18:48:08

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback