blahablaha

Godmorgon!!!

Underbar morgon i Laholm!
Gick upp 07:45 i morse igen och drog på mig löparkläderna och gick ut och sprang, medan alla andra låg och sov.
I dag låg dimman inte alls lika tjock som i går. Det var bara svag svag dimma. Men efter drygt 10 min ute så släppte dimman helt och solen sken för fullt och det blev väldigt varmt och skönt!
Jag sprang två varv runt en sjö som finns här och det var helt underbart :). Stilla, tyst och lugnt :).

Nu har vi nyss ätit frukost och nu chillar vi i soffan medan vi funderar på vad vi skall hitta på idag.

Men en liten fråga bara. Är det fler som ser att den lilla menyn till vänster är väldigt långt till vänster i förhållande till det andra? För mig ser allt ut som det skall, men på vissa skärmar ser det konstigt ut. Så hur ser det ut för er?

Nu hoppas vi på en fortsatt solig dag!

Bye bye!





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback