Sol

Hejsan hejsan. Sitter här i mitt rum och har det supermysigt. levande ljus runt omkring mig och pingviner i munnen <3 :P

Slutade tidigt i dag, för vi har fått en vikarie i religionen och svenskan. Vår studiehandledare har "gått in i väggen" och kommer vara sjukskriven i ett bra tag. Vilket innebär att vi måste ha en vikarie i svenskan och religionen. Jobbigt! Speciellt i svenskan där vi skall få en gammal pensionerad tant som vikarie. Svenskan som är så viktig just nu, med nationella provet och allt det där! Ååååhhh!!

Men det var skönt att sluta tidigt i alla fall, var hemma redan 14:10 :)
Tog en löparrunda i solen också, blåste dock en hel del, men det var skönt med medvind på hemvägen :) hehe

Nu skall jag försöka plugga lite matte i alla fall. såå.....

Bye bye!


Sveriges sydligaste spetts. :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback