gamla minnen :)

Hejsan hejsan.
Nu ligger jag nerburrad i sängen. Eller sängen och sängen, jag ligger på en madrass på golvet hos Daniel och Anna. :) men jag gillar att sova på golvet, så mysigt :P haha.

Kvällen har spenderats med att laga mat, dansa till hög musik, äta mat, Kollat på "på spåret" och bokat biljett till Danmarksfärjan på måndag :) . Malin, Mathilda och jag drar iväg till Danmark över dagen. Jag måste köpa mer pingviner nu asså! hahah. Malin och jag ville till det nya badpalatset (the reef) också men då släpper Mathilda bomben och säger att hon hade piercat sig i naveln i går och får inte bada på 3 månader typ. hahah. Bad taiming! Så vi får vell strosa omkring vid Fredrikshamn och hitta något att göra. För färjan hem går inte förräns 20.00 :P. Men massa pingviner skall det bli. Och resan dit blir förmodligen roligast :).

Nej nu skall jag sova, eller nej vänta. Fick precis ett mail från pappa med en massa gamla bilder på mig. haha jätte roligt. Dem måste ni få se. Så hete it goes :)


Jag på scoutläger vid Tolleby :)


Det är jag i lila tröja som håller i en dricka :)


Oerhört snygg baddräkt jag har ^^


jag är längst fram och kastar någonting. Nån form av en tävling :P haha kanske kubb :P


Paddla paddla paddla kanot :)




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback