God förmiddag...

Kom precis hem...Har varit i Betel och haft det gött.
Nu sitter jag här och myser med min värmefilt. Den är så varm och gå <3

Annars händer det inte så mycket just nu. Min bror och hans flickvän åkte nyss. Mycket sorligt :/

Min äldste bror (som fortfarande bor hemma) tjötar på mig att jag skall köra honom till Göteborg nu, så han kan köpa sitt efterlängtade multigym. Vi är lite besatta av träningsredskap här, hehe. Köper han det där multigymmet så har vi nog allt. Ett löparband, en crosstrainer, en spinningcykel, en rodd maskin, hantlar/tyngder, mag maskin, pilatesboll och en massa småsaker, och kanske "multigymmet" då med. Lite galet kanske, hehe ;). Men gillar man att träna så gör man. Och vi sparar massa pengar på att ha egna grejer istället för att köpa dyra årskort på gym. Här är en bild på multigymmet som vi kanske skall köpa. Fast jag tycker det är lite onödigt, men men....



Men det blir nog inget i dag. Vi sticker nog iväg till Tolleby och grillar och myser i solen o snön i stället :)

Ha det gött så länge.

Tjao!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback