Göööt

Hejsan hejsan. Fick sluta tidigare i dag då vi flyttade fram en lektion så vi slapp håltimmen. :) Nice. Så var hemma vid 15:20 tiden :).

Blev för övrigt väldigt paff när jag vaknade i morse och såg all snö. I går var det ju underbart väder ute. Torr mark, gräs, sol, stilla hav. Och i dag är det helt vitt ute. En massa snö. Men nu regnar det bara och blir slaskigt och äckligt. Var pisseblöt hela vägen hem från Kungälv. Då jag var tvungen att gå ca 1 km till bussen, och det regnad/snöade hela tiden :(. Jag trodde att våren var påväg nu. Med tanke på gårdagens ljuvliga väder. Men icke icke. Nu blir det slask ett tag till :(. Men skall inte klaga. Har det ju ganska mysigt här hemma :).

I morgon är det fredag=ledig! Skall äntligen få sova ut. Och på lördag är det jobb som gäller.
Sen är det ju sportlov! Wiiieee. Måste dock plugga varje dag, men jag kan i alla fall unna mig lite sovmorgon :).
Det behövs sannerligen!

Nu skall jag nog ta och göra mig en kopp varm choklad och plugga lite, om jag nu orkar! Kanske spelar lite The sims i stället ^^ haha.

Bye bye!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback