Activia

Hejan hejsan.

Kom ganska nyss hem från skolan...

Det var lite smått kaos när jag väl skulle iväg till skolan i morse. När jag uppäckte att klockan var för mycket och jag var tvungen att köra iväg så hittar jag inte bilnyckel. Mamma och jag letade överallt. Även fast vi visste att det var pappa som hade glömt ta ur nyckeln ur sin jackficka och alltså har den med sig till jobbet. Jobbigt läge! Så jag hade redan insett att jag skulle förbli hemma i dag. Då det inte går några bussar mitt på dagen. Ganska skönt tyckte jag, det gjorde inte så mycket. Men när jag precis hade tänkt ta av mig ytterkläderna så ropade mamma att hon hittade nyckeln. Då hade nyckeln på något sätt hamnat i mammas jacka i stället. Hur det nu gick till. Eftersom det var pappa som körde den bilen sist. Men men...
Jag brummade i alla fall iväg så fort jag kunde och kom konstigt nog i tid till lektionen. (Hur fort körde jag igentligen)

Jag redovisade mitt vinylomslag och det gick ganska bra :).
Sedan sprang jag iväg till Maxi och köpte Activia. Hoppas att det hjälper mot min konstiga mage....
Sen var det dags för en seeeg matte lektion där jag inte fattade någonting.

Sedan körde jag hem i regn/snön och nu sitter jag här hemma och kollar på scrubs. trevligt :). Men nu skall jag plugga lite mera religion.

Bye bye!


Hoppas det hjälper...

Postat av: Mathilda

Alltså hjälp, du säger att du pluggar religion hela tiden typ. Har jag missat något, häh?

2011-02-07 @ 19:39:08
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

haha ja. Alla instuderingsfrågorna i Judendomen skall vara klara i morgon, och så har vi ju de djupa överblicka frågorna också!

2011-02-07 @ 22:42:10
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback