Monster krokodil!

Hejsan hejsan!
Har dagen varit bra?
Min har väl varit bra antar jag.
Har pluggat en del men har mestadels blivit distraherad av "Modern Family" serien ^^ haha. Så sjukt bra!

Vädret har varit helt underbart i dag. Strålande sol och stilla hela dagen. Försökte sitta ute och plugga ett tag, men för det första så ser man ingenting på skärmen, och för det andra så blev det alldeles för varmt! Så fick gå in igen :(.

Men men.....

Har simmat också :). Måste öve inför triathlon som är på söndag :). Det är också Midnattsloppet på lördag. Vet dock inte om jag skall vara med. Det blir ju lite mycket då. Tävla sent natten till söndag och sedan upp tidigt på söndag morgon för att tävla i Triathlon. haha men det är ju roligt, så vill inte missa någon av dem :P.

Har bakat bröd nu såhär på kvällen också. Hittade ett recept jag blev lite nyfiken på. Men morötter och timjan i. Så var tvungen att testa. Blev väldigt gott :). Och nyttigt!

Sedan kollade jag på en läskig film om en monsterstor krokodil i Australien som åt upp alla. och dit skall jag flytta ^^ haha!

Nej nu skall jag nana, och i morgon måste det bli mer plugg, skärpning Annica. Fokusera!!


heeej heeej :)


Ta inte mina tuggummin!! Ett paket om dagen är vad som gäller :) haha nej, men nästan ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback