sovit gott?

Godmorgon godmorgon!
Sovit gott?
Det har jag i alla fall. Fast jag vaknade av att jag låg och kliade sönder mina ben ^^ haha. Har sjukt mycket bett överallt på mina ben. Fick det då jag och Elin plockade så mycket björnbär. Jag vet inte vad det är men det kliar något vansinnigt i alla fall. Men jag tycker det är kul att jag ligger och kliar mig i sömnen ^^ haha.

Nu skall jag sätta igång med pluggandet på en gång. Så jag får något gjort, för det behövs ju! Börjar jobba kl 14 i dag. Kort dag i dag :).

Sen kl 18 är det överraskningskalas för Janne som fyller 60 år. Men jag jobbar ju så kan inte gå (tur det för vill verkligen inte heller) hehe.

Ne nu skall jag plugga. Ha en bra dag!

Bye bye!


blä tråkigt :(


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback