Narnia

Är nyss hemkommen från Göteborg. Det har varit en mycket mysig dag med Malin.
Först lämnade Malin tillbaka sin klocka sen gick vi lite mer ärenden och sedan köpte jag min efterlängtade värmefilt =).
Sen åt vid lunch på "slimfood" mmm gott med sallad =) hehe.
Efter några timmar gick vi iväg till bion. Men först stannade vi till på expressohouse och fikade. Mmm varm choklad med marshmallows.

Sen blev det Narnia! Oerhört bra film med ett bra budskap. Speciellt slutet :).










Vad tycker ni om "one pice". ? Lte väl överdrivet tycker jag. Kanske skönt att ha hemma,
men aldrig något jag skulle ha på mig ute bland folk. Och absolut inte lägga ut några tusen
för...


Min mysiga värmefilt =). Perfekt såhär på vintern <3




Postat av: Carro

Gott nördiga ni ser ut med 3D-glasögonen! ;)

2010-12-29 @ 00:00:05
URL: http://carrotz.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

Heheh ja visst gör vi =). men det är så det skall vara :P

2010-12-29 @ 10:47:52

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback