Myspys med spel

I går kväll satt vi hela familjen och speladde sällskapsspel. Älskar verkligen sällskapsspel. Så mysigt äre. Vi borde skrota tv:en och umgås i stället. Mycket trevligare.
Vi spelade ett spel som heter "Smart ass". Ganska svårt men roligt ändå. :).
Sen belv klockan mycket (22.30) och de andra gick och la sig, men jag gick ner och tränade i stället. Stuntade i löparbandet eftersom det låter så mycket, så tränade bara på crossen. Mycket mysigt att träna helt själv i en kall och mörk källare ;) men kollade på top model samtidigt så det var trevligt :).

Gillar även balansbollen som mamma fick av mig i julklapp ;). Är ganska säker på att hon inte kommer att använda den så mycket men jag tycker om den i alla fall, hehe :)

Nu blir det nog en promenad i solen.
Tjao!







Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback