Jul på liseberg

Hejsan hoppsan. Kom precis hem från Göteborg nu. Har varit och julhandlat med min kära familj. Fast jag är ju redan klar med mina julklappar, men det var kul att följa med ändå. Fick köpt lite till mig själv för en gångs skull också :).
Efter några timmars strosande på göteborgs gator så åkte vi till Liseberg och hade det supermysigt. Massa juleljus, varm choklad och glögg såklart :). Och en massa snö, inte fejk snö denna gång...
Dock frös mina tår till is så jag inte hade någon känsel kvar, men det är smälle man får ta :). Fick i alla fall en rejäl dos julkänsla så det räcker och blir över :).
Nu längtar jag bara till jullovet och allt som hör till. Snart är vi där :)








Min morfar är en kändis ;) på holmen....



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback