Dragkamp i snön!

Hoppade av bussen 3 km hemifrån för att ta med mig Blondie hem, men det var inte den enklaste uppgiften.
De första 100 metrarna gick jätte bra men plötslgt beslöt hon sig för att tvärstanna och vägra fortsätta åt det hållet. Hon ville bara vända tillbaka. Förstår mig inte på min konstiga vovve. Men hon har en sådan stark vilja och jag orkar inte dra henne. Hon bara slingrar sig ur kopplet och så lägger hon sig ner i snön och ser söt ut. Vad skall man göra asså?
Jag blev så arg på henne för att hon vägrade följa med mig, dumma vovve. Men jag älskar henne för det <3.
Tillslut bestämde hon sig för att följa med mig igen, konstgt nog... Och nu fick hon fart minsann, vi halvsprang typ de sista 3 km hem. :)


Vad hade jag gjort utan dig hjärtata <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback