what to dooo

Godmorgon!
Vad underbart det är att kunna sova utan att vakna av en väckarklocka! Helt sjukt vilken lyx. Dock vaknade jag halv 10 av att jag fick ett sms från mamma där hon skrev: Grattis på namnsdagen"
Haha ja ba, what? Jag har väl inte namnsdag idag, det brukar jag ju ha koll på, men det hade jag tydligen missat denna gången. Det är Lilian i dag :).
Men men....

Sommargästerna har som sagt åkt iväg för länge sedan, och det finns inget för mig att göra på jobbet längre. Så därför är jag ledig :(. Skall inte jobba förrän på lördag. Då blir det jag som öppnar och stänger själv!
Fast det är ganska skönt att vara ledig också.
Frågan är om jag skall plugga gärnet nu eller om jag skall skita i det och bara chilla sista tiden innan Australien? Hmmmm what to dooooo??

Jag får fundera på detn.
Nu skall jag i alla fall kolla på The big band theory och sedan får vi se vad som händer.

bye bye!


För några dagar sedan när jag hade tråkigt på jobbet så rotade jag lite i kassan och hittade dessa roliga mynt ^^

Postat av: Anna WP

Grattis på namnsdagen!

2011-09-06 @ 11:53:56

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback