vinden i gardinen

God morgon :).
Oj vad det blåser ute i dag!
Mitt fönster är stängt men ändå så blåser det i mina gardiner, haha stark vind som kan ta sig igenom väggar ^^.  nej men det är väl inte helt tätt antar jag...

Ringde chefen på universitetet förut, och de sa att jag måste ringa till komvux i kungälv eller stenungsund (den närmaste kommunen som har befogenhet då) och be dem fixa ett slutprov till mig. Då kommer folkuniversitetet, som jag har läst hos, att sicka alla mina uppgifter, labbar och prov till dem, och mitt nuvarande betyg. Och sedan kommer då komvux att sätta mitt slutbetyg, efter att jag har gjort slutprovet,  om jag har fattat det rätt ?

Då är bara frågan, skall jag plugga gärnet nu de sista 3 veckorna och göra slutprovet innan jag åker? Då finns det en stor risk att jag inte kommer att klara provet. Och om jag inte klarar det så får jag inte göra om det. Utan måste då läsa om HELA kursen en gång till. Vilket känns fruktansvärt jobbigt!!! och onödigt!!!
Känns bättre och vänta med det då och göra provet i lugn och ro efter att jag har kommit hem från Australien. Men då kan jag inte börja plugga nästa år, utan måste vänta tills 2013! Om jorden fortfarande finns kvar då vill säga....

Sooo what to do?? Något förslag? vad tycker ni?

Nu skall jag kolla serier medan jag väntar på att Malin skall komma hit :D.

Bye bye!


Jag och malin i sommras :)


kan inte fatta att sommaren redan är över. Saknar!!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback