new phone! :)

Heejsan!
Hann aldrig blogga igår för jag var fullt upp i annat :).

Tommy och jag åkte nämligen till Bäckebol för att kolla lite grejer. Jag skulle egentligen ha köpt: Hiking skor, stövlar, regnkläder, luftmadrass och massa annat som jag behöver till Australien. Men jag fick inte tag på någonting av det. Skorna fanns inte i min storlek. Regnkläderna var för dyra och luftmadrassen insåg jag att den inte kommer få plats i min väska, så jag för införskaffa en i Australien i stället. ^^.
Men jag var också på jakt efter en ny mobil, eftersom jag inte kan ha med mig mig till Australien (kan och kan, klart jag kan), men jag litar inte på den längre ^^. Den kommer la dö snart antar jag....
Så jag köpte faktiskt den mobilen som jag har kollat så mycket på det senaste. Det fanns bara en enda kvar i affären som inte var låst till någon operatör, så jag slog till. Billig och bra är den ju :).
Så nu äger jag en liten söt Xperia X10 mini pro :) .

Jag ägnade hela gårdagen med att lista ut hur den fungerar. Jag har ännu inte kommit i underfund med hur man fixar appar och sådant. Någon som kan hjälpa mig? Känner mig lite efter med detta. Alla har ju typ smartphone nu lixom. Bara för att jag var typ först med att köpa en touch telefon och haft den ett bra tag nu så har jag inte behövt byta upp mig när smartphonen kom ^^.
Sååå hur gör man? Någon? haha ^^

Nä nu måste jag sluta uggla här.
Farfar sitter där nere helt själv. Jag får väl gå ner och göra han sällskap tills pappa kommer hem från jobbet ^^.
Då skall vi dra upp hummertinorna, hoppas på hummer :). Utan olja på då!

Bye bye!




Älskar tangentbordet <3


Den gamla kan ju slänga sig i väggen eller nått nu ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback