theory

Hejsan hejsan hejsan!

Denna dagen har varit bara bra skall ni veta :).
Gött med sovmorgon. Sedan en lång lång lång promenad i bergen med pappa och Blondie.
Sedan möte där alla församlingar i TKS sa ett tack och hejdå till vår pastor som har slutat (men han flyttar inte långt, bara till Orust). Sorgligt sorgligt är det :(. Men mötet var fint :)

Sen lagade jag taco och så åt vi det och kollade på Idol, chill kväll :). Dampade dock loss på Alexander Bard i Idol juryn. Vad gör han där? vad elak han är!
Sen har jag skrattat en hel del också, och varit väldigt glad, på grund av en viss person :). You know who you are :) hehe.

I morgon blir det jobb vid 14 tiden, men det är chill. Skall bara packa upp varor tror jag :). Behövs inte så mycket hjällp just nu när alla sommargäster är looong gone! :)

Nu skall jag titta på The big bang theory (ja jag har börjat kolla på en ny serie igen) och sedan sova :)
Natti natti!


Sov gott! :)


Hit kommer jag gå ofta när jag bor i Australien :) Och berget kommer jag springa upp för ofta, bra backträning ;)


Townsville :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback