skrikande drömmar

Gooodmorgon. Sovig gott??
Det har inte jag, för ovanlighetens skull. Brukar ju alltid sova som en "stock". Vet inte vad det är, men hela denna veckan (och förra också) har jag bara legat och vänt och vridit på mig hela nätterna. Vaknat och somnat om hela tiden...
I natt var det värst, inte för att jag märkte av det så mycket själv. Mer än konstiga läskiga drömmar. När jag vaknade upp vid 9 tiden så såg jag en lapp på mitt golv. Där hade mamma skrivit: " God morgon gumman. Har du haft mardrömmar i natt? Du har skrikit mycket och verkat skärrad! Ha en bra dag! Kram mamma!"
Haha söt lapp ;).
Tydligen har jag skrikit i sömnen och varit rädd. Men det förvånar mig inte, för jag minns lite att jag drömde något konstigt, att jag skrek och svimmade och grejer. Så gjorde tydligen det på riktigt också. Läskigt :S

Annars har jag ont i magen :( men försöker ignorera det också, för nu skall jag till jobbet. Är nog inte hemma förrän 20:00 tiden.

Ha en bra dag!

Bye bye!


läskigt vare....


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback