nattiii

Tjaa!!

Dagen har varit goo alltså :).
Har varit i Tolleby och sprungit i solen och lyssnat på fåglarna.
Haft det gött här hemma :).
Ätit björnbärskräm av nyplockade björnbär, Mums!
Spelat spel
Kollat på tv
kollat på film.
Mys med en massa levande ljus :).
Go lördagskväll med familjen är aldrig fel :).

I morgon skall jag vara med Elin. Roligt att hon är här och hälsar på igen :D.
Blir förmodligen sista gången vi ses innan jag flyttar till Australien :(. Kommer inte klara av att säga hejdå :(

Nu sover hela huset och jag tänkte också dra mig till sängen...

Natti natti!


haha förlåt, men jag och Emelie gick förbi den här skylten häromdagen, haha ^^
Så ful!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback