morgonen gryr

God morgon! :)
Vad skönt det är att gå upp tidigt ändå. Eller det är ju inte så skönt när klockan ringer kl 08 och man är trött och vill sova vidare. Men det är så värt om man väl går upp och så har man hela dagen framför sig. I stället för att sova till 11 och sedan sätta sig vid datorn och vipps så är kl 14 eller nått.
Nu har jag ätit frukost och gjort mig i ordning och allt sådant trams, och klockan är bara 09. Om drygt 20 min så skall jag cykla iväg till skärhamn för jag har tid hos frisören kl 10 :). Skall fixa till utväxten så mitt hår är fint när jag kommer till Australien :) haha.

Nej nu skall jag dra mig!

Ha en bra dag!

Bye bye!

palla inte visa ansiktet denna morgon, så tummen upp får det bli ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback