jobbelijobb

Heeejsan!

I dag har jag jobbat och jobbat :). nice äre. Stängde butiken helt själv igen. Börjar änna vänja mig vid det nu :) haha.
Sedan har jag varit ute på en promenad i regnet och nu sitter jag här och äter turkar (turkisk peppar). Life's goooood! :)

I kväll skall jag nog träna, som vanligt. Om jag inte gör det så blir jag ju bara kinkig och arg, så bäst att träna då :). För i morgon blir det en heldag på Liseberg, med Tommy, Daniel och hans tjej Anna och hennes småsyskon :)
Blir nog nice :). Hoppas det inte kommer regna allt för mycket bara...

Ha det gött!!

Bye bye!


heeeej


förlåt för min knäpphet ^^

Postat av: Fredrik

Du är så fin så :)

Hoppas dagen var bra! :)

2011-09-18 @ 20:26:39

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback