internetkrångel

Hejsan hejsan!

Internet har krånglat de senaste 2 dagarna så har knappt kunnat vara inne. Så det är därför jag inte bloggat. Lite svårt utan internet.
Men nu fick jag det att funka, få se hur länge det håller :O

I går var jag med Emelie typ hela dagen. Vi cyklade i regnet, lagade mat, gick en promenad, tittade på tv och lite sådant trevligt :).

I dag skall jag nog ta en sväng ner till Mormor. Var ett tag sedan jag var hos henne. Skulle tydligen åkt dit i går och hämtat bullar, men det blev ett missförstånd, (för hon är ju typ döv så hon hör inte vad man säger) så hon är nog lite besviken att jag inte kom i går. Så skall dit nu så blir hon glad :). Får ju passa på nu innan jag flyttar till Australien :).

Annars blir det väl matlagning, serier och träning att fördriva dagen med.

BTW Australien närmar sig med stormsteg! Inte alls långt kvar nu! Nervös!!!!!!!

I morgon blir det jobb och hela helgen framöver! :) nice :)

Bye bye!


vad hade jag gjort utan min underbara varma hårblås en kall höstkväll??? :)




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback