blandat

Heejsan hejsan!
Det blev en kort arbetsdag i dag. Är redan hemma juh :D.
Skönt!
Allt gick bara bra på jobbet i alla fall. Typ varannan kund frågade mig när jag skulle åka till Australien och om jag var nervös. Haha hela ön vet ju om att jag skall dit ^^.  Men det är roligt. Snart bara 2 veckor kvar! Helt sjukt allså! Nervös? JAAAAAAAA!!!!!
Taggad? JAAAAAAAA!!!!!!!!!

Vet inte vad jag skall göra nu fakiskt... chilla, ta en promenad, träna, kanske baka, who knows :)

Skönt att denna veckan snart är över i alla fall. Den har varit lite jobbig, men tänker inte berätta varför. sååå det så.

Nu skall jag i alla fall kolla på The big bang theory!

Bye bye!


Naturkunskapen är ju död nu i alla fall. Allt bara sket sig. Allt slit som jag har gjort hela sommaren. Alla timmar jag har ägnat åt detta. Alla prov, uppgifter och labbar. Allt i onödan! 3000 kr i onödan! Folkuniversitet kan ju ta sig någon stans, typ i röven.....(Nästa gång kan ni ju berätta på en gång att man inte kan få betyg som privatperson). Så i stället för högskolan nästa år så kanske det blir Hawaii? Who knows :). Allt är ju möjligt :).


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback