bas

Godmorgon godmorgon se hur vår sol går upp, god morgon god morgon idag!! Haha not! Det ösregnar och är trist ute. Men jag deppar inte för det. Har precis kopplat in de "stora" högtalarna till min dator i mitt rum så nu lyssnar jag på hög musik med bra ljud för en gångs skull. haha dansar runt som en galning här i mitt rum. Hoppas inte grannarna kan se igenom mina gardiner och ser hur knäpp jag är ^^. haha.

Egentligen borde jag plugga. Jag vet att jag har sagt att jag har gett upp. Men jag kan ändå inte släppa taget. Det känns som att jag egentligen kan klara av detta, om jag verkligen kämpar. Men ändå känner jag innerst inne att det är en lögn, jag kommer inte klara det. Så varför ens försöka? Fast jag vill ju inte ha förstört min sommar i onödan. Så bäst jag gör detta! Eller? :O gaaaaa förvirrad!

Men just nu är musiken på högsta volymen och jag är glad och vill inte förstöra stämningen med evolutionsteorin som ändå bara är ett skämt!

Kl 14 blir det jobb :)

Bye bye!


lillen står brevidmig på bordet ;)

'
och basen står på golvet :P Han är ganska liten ändå, men räcker för mig :)

Postat av: malin

dom är bäst :D

2011-09-08 @ 23:00:42

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback