Advokat bläää

Heeej!

Jag har superdupertråkigt! Vill inte plugga, orkar inte, tappade plötsligt motivationen. Har ju inte fått svar från läraren än. Gaaa vad gör hon som är så sjukt viktigt???

Har ringt typ 4 advokater i dag också. Allt för att slippa gå till samma advokat som jag var hos sist. Men tror ni inte att det slutade med han (som jag var hos sist) i alla fall. Alla jag ringde sa att jag skulle ringa till honom. Han är tydligen den ända som har befogenhet att skriva under mina papper (ansökan om Blue Card till Australien). Vad är grejen med det lixom?
Så jag skall till han i morgon kl 9.30. Efter det hade jag tänkt dra till stan också. Men jobbet ringde nyss och frågade om jag kunde jobba i morgon. Självklart gör jag det i stället :). Behöver pengar!!

Jag har spelat lite Tvärflöjt i dag också. Verkligen sjukt länge sedan jag gjorde det. Känns som ett halvår eller nått. Men så länge sedan kan det ju inte vara. Eller?  Jag lovade ju mig själv att jag skulle spela regelbundet för att inte tappa allt. Men det gick ju bra nu när jag spelade i alla fall :D. Allt sitter i ;) haha.

Tror jag skall göra ett försök och gå ut med Blondie! (lycka till)

Bye bye!


vad lång den ser ut på bilden ;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback